Μια αληθινή ιστορία τρόμου

Standard

του Γιώργου Μαυροειδή

                necronomikon        

Όταν μπήκε μέσα στη λευκή αίθουσα τον υποδεχτήκαμε όρθιοι, αυτός ψυχρός και απροσπέλαστος όπως πάντα, προχώρησε αργά και ανέβηκε πάνω στο βάθρο. Στο χέρι του κρατούσε το μαύρο βιβλίο, χωρίς να μιλήσει μας έκανε νόημα να καθήσουμε, φόρεσε τα γυαλιά του και μας κοίταξε, ένιωσα το βλέμμα του να καρφώνεται πάνω μου. «Οχι – όχι σήμερα θεέ μου» προσευχήθηκα βουβά και έσκυψα το κεφάλι μου.

Αυτός άνοιξε το μαύρο βιβλίο και άρχισε σιγά – σιγά να το ξεφυλίζει. Κάθε φορά που γύριζε σελίδα, σήκωνε το βλέμμα του και μας κoίταζε, μέσα στη λευκή αίθουσα επικρατούσε νεκρική σιγή, σε κάποια σελίδα σταμάτησε και φώναξε το πρώτο όνομα:

Μανιάτης

΄Ενιωσα την καρδιά μου να κάνει τούμπες μέσα στο στήθος μου, ο Μανιάτης ήταν δύο θέσεις πίσω μου στη λευκή αίθουσα και ένα όνομα μπροστά από το δικό μου στο μαύρο βιβλίο. Γύρισα το κεφάλι μου και τον είδα να βγαίνει από τη σειρά του και να προχωράει μπροστά σέρνοντας τα βήματά του, στο πρόσωπό του ήταν χαραγμένη όλη η απελπισία του κόσμου.

Μαρέγκας

Λένε ότι όταν πλησιάζεις στην κρίσιμη στιγμή νιώθεις ψύχραιμος και δυνατός, αντίθετα εγώ ένιωθα τον πανικό να θεριεύει μέσα μου, το επόμενο όνομα στο βιβλίο ήταν το δικό μου, τα βλέμματα όλων ήταν καρφωμένα πάνω μου. Εγώ θα ήμουνα ο τρίτος, και τελευταίος, της ημέρας.

Νακόπουλος

Αφησα ένα στεναγμό ανακούφισης και έγειρα στη θέση μου, είχε προσπεράσει το όνομά μου, ήξερα ότι κάποια άλλη μέρα θα ερχότανε η σειρά μου, αυτό όμως που μέτραγε ήταν ότι για σήμερα την είχα γλιτώσει.

Σχολιάστε

